Sunday, September 30, 2007

Salam perkenalan

Sedar atau tidak,kita sudah 18 hari menjalani ramdhan.Bermakna 12 hari kita akan menamyambut lambaian syawal.Bahang Aidilfitri kini mula dirasakan.
Tahun ini June seperti biasa menyambut syawal bersama keluarga.Kemeriahan silam kembali menjema.Sambutan raya tahun ni biase je pd Jun.3 pasang baju raya yang sempat Jun tempah tahun ini.Kebetulan Jun sibuk dengan Kursus KDK TMK yg akan tamat pada 11 OKT 2007.
sesiapa yg sudi jemputla datang ke rmah Jun untk merasa keenakan lemang Pulai ,dan ketupat baling
selamat hari raya.maaf zahir batin
bye,bye.tata

4 comments:

su said...

adakah puteri gunung baling ini puteri kayangan idaman teruna...bukan senang nak cari org yg ceria dan peramah seperti jun..

MR Zz said...

ramah jangan terlebih,juga jangan terkurang..nasihat,,,,,,,

su said...

jun...hari isnin ni tak sabaq nak makan kat umah jun...dengar kater jun pandai masak...tepung talam rumah cikgu zizan dulu buat tak...hehe...dapat makan bubur kacang hijau jun lagi best...kiter memang minat giler...campur ais huiii sedapnyer...jum pi rumah jun...

ADIPUTRA said...

Semoga Allah pertemukan jodoh yang baik untuk Jun. Jagalah diri Jun kerana sesungguhnya dirimu itu adalah amanah daripada seseorang untuk dipelihara. Semoga orang itu nanti akan berpuas hati dengan amanah yang terjaga.